Reklamacije / Razmjena - Shoozers

(1) Potrošač podnosi prigovor u pisanom obliku u sjedištu prodavatelja ili e-mailom na info@shoozers.eu, tijekom jamstvenog roka, koji je 24 mjeseca, osim ako nije drugačije ugovoreno i počinje teći od dana primitka robu od strane potrošača ili od dana puštanja u rad, ako je uvjet za puštanje stvari u pogon ovlaštena osoba ovlaštenog servisa, te ako je potrošač navedenu uslugu naručio najkasnije tri tjedna od kupnje robe, osigurao potrebnu suradnju za uredno i na vrijeme izvršenje usluge. Ukoliko potrošač ne udovoljava ovim uvjetima, jamstveni rok ističe od dana primitka robe.
(2) Prilikom reklamacije potrošač je dužan prodavatelju dostaviti originalni porezni dokument i originalni jamstveni list (ako je isporučen na proizvod), a prodavatelj neće preuzeti reklamiranu robu ako je prljava ili vidljiva. znakovi korištenja osim uobičajenih.
(3) Prodavatelj odgovara za nedostatke koje utvrdi na robi koju prodaje prilikom preuzimanja od strane potrošača te za nedostatke koji nastanu nakon preuzimanja i korištenja robe tijekom jamstvenog roka.
(4) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke uzrokovane uglavnom mehaničkim oštećenjem, neizbježnim događajem – elementarnom nepogodom, nepravilnim postupkom – suprotno uputama za uporabu i uobičajenu uporabu, u posebnim slučajevima, ako to proizlazi iz prirode stvari i intervencija neovlaštene osobe, uključujući korisnika, eventualno druge nestručne intervencije.
(5) Prodavatelj je dužan način rješavanja reklamacije odrediti odmah, u teškim slučajevima najkasnije u roku od 3 radna dana od dana prigovora, u opravdanim slučajevima, osobito ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana prigovora. O rješavanju reklamacija potrošač će biti obaviješten telefonom ili pisanim putem e-maila. Razmatranje reklamacije ne može trajati dulje od 30 dana od datuma isporuke robe s reklamacijom prodavatelju. Nakon isteka roka za rješavanje reklamacije, potrošač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora ili ima pravo zamijeniti robu za novu robu.
(6) Ako potrošač u roku od prvih 12 mjeseci od kupnje podnese reklamaciju za robu, prodavatelj može zahtjev odbiti samo na temelju profesionalne prosudbe; Neovisno o rezultatu stručne procjene, od kupca se ne može zahtijevati plaćanje troškova stručne procjene ili drugih troškova vezanih uz stručnu ocjenu.
(7) Ako potrošač uloži prigovor nakon 12 mjeseci od kupnje, a prodavatelj je odbije, osoba koja je reklamaciju obvezna je u dokumentu o rješavanju reklamacije navesti kome kupac može poslati robu na stručnu procjenu.
(8) U slučaju otklonivog kvara, potrošač ima pravo da ga besplatno, pravodobno i pravodobno otkloni. Prodavatelj je dužan otkloniti nedostatak bez nepotrebnog odgađanja.
(9) U slučaju nedostatka koji se ne može otkloniti i koji sprječava da se stvar pravilno koristi kao stvar bez nedostataka, potrošač ima pravo zamijeniti stvar ili ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Ista prava imaju potrošač u slučaju otklonivih nedostataka, ali ako potrošač ne može pravilno koristiti predmet zbog ponavljanja kvara nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. Ponavljanjem kvara nakon popravka smatra se da se isti kvar, koji je otklonjen najmanje dva puta tijekom jamstvenog roka, ponovi. Velikim nedostatkom smatra se da istodobno ima najmanje tri popravljiva kvara, od kojih svaki ometa pravilnu upotrebu robe.
(10) Prilikom prodaje reklamacije, prodavatelj je dužan potrošaču izdati potvrdu te izdati pisani dokument o rješavanju reklamacije najkasnije u roku od 30 dana od dana prigovora. O rezultatu reklamacije kupac će biti obaviješten odmah po završetku žalbenog postupka e-mailom, odn. telefonski i ujedno će mu putem e-maila ili zajedno s robom biti dostavljena kopija reklamacijskog protokola.

PRIGLED: Obrazac za reklamaciju, koji se mora poslati zajedno s robom i računom, nalazi se na ovoj poveznici. Robu pošaljite na adresu Epadia s. r. o., Rybničná 40 / F, 831 06 Bratislava, Slovačka Republika.

RAZMJENA ROBE: Obrazac za zamjenu robe, koji se mora poslati zajedno s robom i računom, nalazi se na ovoj poveznici. Robu pošaljite na adresu Epadia s. r. o., Rybničná 40 / F, 831 06 Bratislava, Slovačka Republika.

ODUSTAJANJE OD UGOVORA: Obrazac za odustanak, koji se mora poslati zajedno s robom i računom, nalazi se na ovoj poveznici. Robu pošaljite na adresu Epadia s. r. o., Rybničná 40 / F, 831 06 Bratislava, Slovačka Republika.